Ingen rubrik

Dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Hade planerat att göra så mycket och få mycket avklarat, men jag vet inte vad jag har gjort. Dagen har bara runnit iväg. Har inte hunnit nåt. Segt. Det enda "vettiga" jag har gjort är att klippa gräset. Jovisst, jag har suttit en del vid datorn och sökt jobb och kollat lgh också, men det är ju rena vardagen numera!
Skitsamma, det har iaf inte varit en jätteglad dag idag, utan anledning. Man har så ibland. Eller hur?
--
Åter till förra veckan, Gbg hos Ellinor:
På torsdagen när vi vaknade bestämde vi oss för att åka till Liseberg. Sagt och gjort, satte oss på spårissen, men väl framme vid Liseberg såg vi att de inte öppnade förrän 15.00. 3 h kvar..men det är ju inte så jättesvårt att fördriva tiden i stan, så det var lugnt. Vi gick ner mot stan istället, kollade lite affärer och tog en sen lunch på en mysigt och gott café. Slappt och skönt. När vi satt där på caféet så tittade jag längre bort på gatan och fick se den - skon som jag inte trodde skulle tillverkas i år! Min helsvarta converse! Har letat som en tok och ringt runt och alla affärer har sagt att den inte skulle göras i år. Om jag blev glad? JAAAA! Trevliga människor dessutom, dit ska jag tillbaka.
Sen blev det Liseberg några timmar, köpte sånt häfte med 15 kuponger och de räckte precis till det vi ville åka. Balder två gånger såklart ;) Så galet roligt i Balder; Ellinor skrek nästan innan vi ens hade börjat åka.
"Höööööger! Väääääänsteeeeeeer! DUCKA! AAAAHHH!"


Haha, så jävla roligt. Jag bara skrattade. Riktigt garvade gjorde jag, hela tiden. Så även när vi åkte Flumride, vilket syns tydligt på kortet vi köpte; Ellinor skriker och jag skrattar! Riktigt roligt.
På vägen hem stannade vi på Backaplan och handlade lite mat osv. Kycklinggryta med ris blev det, gooodis! Att middagen avnjöts på balkongen gjorde ju inte saken sämre heller. Sen blev vi slöa och bestämde oss för att tillbringa resten av kvällen i soffan. Vi fixade till lite goda frukter och smälte choklad - chokladfondue! Mumma. Vi bestämde att vi skulle köra picknick i Slottskogen dagen efter också, "fett mysigt" som Ellinor uttryckte sig ;) Haha.
Detta är en historia för sig och därför tänker jag avsluta här och nu. Inte bara därför, men jag blir rastlös. kan inte sitta still, måste göra nåt. Typ..nu.

Kommentarer
sara säger:

åh blev akut sugen på choklad när jag läste detta. farligt att läsa din blogg med massa bak å matsaker hehe :D

2010-09-01 | 20:06:40
Bloggadress: http://smw2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback