Seg, varm dag

Just det. Segt och varmt. Det har det varit idag. Jag skulle egentligen inte jobbat idag, men så ringde killen som skulle jobbat igår och sa att han var sjuk och bad mig jobba. Yes, så blev det, så är jag istället ledig imorgon.
Jag öppnade vid 10 och klockan var inte ens halv 11 innan bensinen var helt SLUT. Fan, det som inte får hända hände! Igen. Jag ger mig fan på att han inte ens var sjuk, han visste att bensinen nästan var slut igår när han jobbade. Den lilla skiten! Haha. Var länge sen jag var så sur som jag var då. Alla som kom skulle ha bensin (såklart, varför inte liksom?), lika jobbigt varje gång jag såg en bensinbåt komma närmare. Usch. Skulle ha jobbat till 17-18, men jag bommade igen vid 15-tiden av just den anledningen. Det var ju fasen inga båtar som tankade! Vi hade 7 tankningar på 5 h, helt galet. I vanliga fall brukar det vara typ 50 på 5 h, minst! Jaja, sånt är det. Jag gick hem och la mig i solstolen och somnade. Snark.
Jag bara älskar denna bilden på mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback