Sol och jobb - as usual!

Har jobbat idag, bara 4 jobbdagar kvar nu. Iaf enligt schemat. Jobbade själv hela dagen idag, men det gick faktiskt jättebra. En del båtar var det också, så jag blev inte uttråkad. Sen var Timo live på radion i typ 1 h mitt på dagen också, perfekt. Nästan att jag istället blev irriterad när det kom en båt och jag var tvungen att sänka och gå ut ;P Haha.
Det var ju den årliga "Bullingrutten" idag också. 1000 galna cyklare, en del i olika utsmyckningar. De flesta fulla som svin. Haha. Ett gäng härifrån var såklart, som vanligt, där. Alla tog sig i mål i år, bra där! När de kom hem runt 20-tiden så gick allihop (plus jag och Lisa) till Nolhotten och åt. Kom istortsett precis därifrån nu. De var gott och trevligt, den ena fullare än den andra! ;)
Innan vi gick och åt samlades vi på ett pars balkong allihop. Så satt Per och tittade på mina fötter:
- "Fan hur kan du bli så brun på Fötterna?!"
- "Jag vet inte, borde egentligen ha märke efter flipflopsen eftersom jag jobbar i dom, men det är ju bra ;)"
- "Jag tror du har värmt dina fötter i micron!"
Hahaha, så jävla roligt. Vilket jubel det blev.
Jag Vet att jag lovade att berätta om min semestertripp idag, men jag orkar faktiskt inte. Jag vill inte bara slafsa ihop nåt "bara för att". Nej, jag vill skriva och tänka tillbaka samtidigt :)
Men jag lägger upp en bild på Ellinor och hennes syster Maria, i svampskogen. (Dumma Tomas..)
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback