Sol, underbara sol!

Solen har visat sig på västkusten idag. Och då menar jag SOL! Alltså solväder, jag har legat i bikini i trädgården, gömd bakom täcken och trädgårdsstolar. Helt underbart. Egentligen skulle jag ha jobbat idag, men eftersom semestrar är slut och även båttrafiken drar ner så jobbar vi bara en i taget nu, så jag blev ledig idag. Och jag är rädd glad för det! :)
Är ledig imorgon också, då blir det arbetsförmedlingen igen..suck. Nåt sånt där "gruppmöte" eller vad fasen tanten kallade det. Usch, gillar inte "gruppgrejer". Blyg för tusan! Men det får la gå ändå. 1,5 h skulle det ta, ska jag sitta still och lyssna på nåt tråkigt så länge? Shit. Och OJ, vad positiv jag är!
Nu har jag några alternativ på göra; antingen städa mitt rum (eller hela övervåningen kanske? För det är ju såååå stor, haha!), ta en promenad eller gå till mormor. Jag skulle vilja få till alltihop, men jag ska börja fixa middag om en timme eller nåt också, så hinner väl inte överdrivet mycket innan. Kanske blir städ nu och promenad och mormor med mamma ikväll? Det lät la bra?!
Vad hittar ni på ikväll?
Och just det, det är så roligt och spännande. Idag flyttar Ellinor från öst till väst. Till kära Gbg! Ska bli så roligt att ha henne närmare. Även om jag inte är där ännu, men någon gång inom en månad är jag också i mitt älskade hjärta till stad. Lovely.

--

En bild på min födelsedagstårta passar jag på att lägga upp, jag är rätt nöjd med utseendet iaf. Smaken var godare dagen efter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback