Back in town..

..och det känns bra. Jag älskar den här staden. Jag älskar mitt kära västkustboende också, fast på ett helt annat sätt. Det går inte att jämföra, skiljer mil emellan dessa underbara ställen.
Nu ska jag strax dra in till stan med Ellinor. Vi ska på nyårs-smyckes-jakt till mig. Jag ska ha en svart, typ spetsklänning och till det svarta strumpbyxor på mig på fredag. Känner att det kanske blir lite väl mörkt..? När jag dessutom är mörk i håret också. Därför ska jag ut och leta nåt "stort" glittrigt (?) halsband eller liknande. Får se om jag hittar den, men det känns ju som att jag borde hitta nåt tycker jag.

Ikväll blir det att baka nyårskakan igen. Den som blir bäst får sen följa med till middagen.

Men nu måste jag göra mig klar, ut i kylan! För kallt, det är det! Men inte lika kallt här som hemma när jag åkte. Då var det 19 minus. Uuuuuusch. Här är ju faktiskt "bara" -8.
Jag har lite bilder från julhelgen att lägga in också, kanske ikväll. Den som lever får se!

Ciiao!

Kommentarer
Kajsa säger:

Hoppas du hittade några fina smycken, kommer säkert bli snyggt :)

2010-12-29 | 20:25:23
Bloggadress: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback