Efterlängtad helg

Ja, även om inte helgen kommer bjuda på nåt jättedirekt utöver det vanliga, så har jag längtat så. Jag uppskattar helger så himla mycket mer nu när jag jobbar på veckorna. Tidigare har ju helg varit som vilka andra dagar som helst, bara att alla andra är lediga. Men nu..mmm, vad skönt!
Ikväll blir det - såklart - Idolfinal! Vad annars? Ska in till stan om en stund och träffa Ellinor, kolla lite och sen köper vi med oss take away-mat till ikväll. Gottit. Vet dock inte vad jag ska köpa ännu. Hon ville ha sushi, men nej tack, inte jag :)
Nu ska jag hänga upp lite lila-glittriga julkulor i fönstret, får se om jag kanske tar en bild senare :)

Ha en fin fredag!

Förresten så är det galet fint ute med all snö (mycket!) och solen som lyser upp allt. Åh vad fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback