Farbror doktorn

Jodå. Det var allt nåt som ställde till det i kroppen. Jag hade hög feber, inflammation i halsen och nerkylda lungor. Aj då. Penicillin, hostmediciin m.m, allt som allt 5 olika mediciner att hämta ut. Fyfan. När ska jag få vara frisk?

Jaja
, det var ju nåt iaf. Var det inte det jag skrev innan att jag ville? Förhoppningsvis hjälper ju dessa mediciner och gör att jag kan bli bra snart. I helgen kommer mamma hit och vi ska på konsert och bara mysa, hon och jag :) Då vill jag ju vara bättre.
Alltså blir det inget jobb nu torsdag-fredag. Surt. Tycker det är riktigt pinsamt att ringa igen och säga att jag är sjuk..igen. Men men, det är så det är här i livet. Hårt!

vägen från doktorn gick jag in på 7-eleven och köpte ett pkt glass. Så nu ska jag bädda ner mig i soffan, Bonde söker fru, och tänkte ha sällskap av Jerry och Ben (man får äta den när man är sjuk..). Dom är trevliga!

Hoppas ni mår bättre än vad jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback