Inflammation *2

Jag har den senaste veckan haft rätt ont i nedre delen av ryggen. Igår fick jag gå från gympan efter 25 min och idag på jobbet blev det mycket värre. Kunde knappt böja mig ner och hade svårt att stå på vänster ben.
Efter jobbet åkte jag in till stan och fikade med Frida, mys. Sen gick jag till en drop in-mottagning på Avenyn som har öppet till 22. Halsen har fortfarande inte blivit bra sen mina sjukor det sista, så jag tänkte att jag slår två flugor i en smäll. Och jaa, det var ju rätt bra.

Diagnos: Inflammation i både hals och rygg. Aj. Fan.
Pencillin i 10 dagar och vila ordinerades.
Egentligen ska jag jobba imorgon, vi får se hur det blir med det.

Vägen hem från spårvagnen förut brukar ta ca 7 min, idag tog den 25 min att gå. Halta-Lotta är i farten igen!
En fråga, HUR FAN LYCKAS JAG MED ALLT?!
God natt.

Kommentarer
Kajsa säger:

Tack Johannis! Blev supernöjd!

2010-12-02 | 22:35:03
Bloggadress: http://kajsadelatorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback