Kall, hostig måndag

Det bästa ordet för att beskriva dagen måste nog vara kallt. För det är riktigt kallt idag. Både ute och inne. Var hos sjukgymnasten imorse och jag trodde jag skulle frysa sönder när jag väntade på vagnen. Meeen, jag klagar inte. Hellre kallt och fint med snö än lite varmare, grått och regn och slask. För DET gillar jag inte.

Jag har nu ätit lite lunch och tänkte nu ta en varm dusch, mina fingrar är som is. Sen ska jag nog bädda ner mig under filten i soffan med en film.
Under dagen ska jag också få fogat mina grytunderlägg. Ska visa resultatet när det är klart. Är bara rädd att fogen inte bli helt vit, som jag målade ramen i. Det skulle bli lite konstigt om ramen är rent vit och fogmassan blir typ grå/beige.. Jaja, det märker vi! Får testa med en i taget!

Nu var det en dusch, ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback