Urladdad kropp

Det är mig själv jag snackar om. Nu har den totalt ballat ur. Helt ur spår. Har världens hosta, extremt förkyld, jätteont i halsen, svårt/tungt att andas och jätteont i huvudet. Allt detta PLUS den jätteonda ryggen.
Jobbade 7 h på dagis med detta idag, inte så roligt kan jag säga.

Såå, nu väntar jag på att kl ska bli 17 och jag kan dra in till stan och drop-in hos läkaren.

nåt konstigt sätt önskar jag att det "är nåt". Alltså att jag får en diagnos på skiten. Och helst då att det går att bota på nåt sätt. Jag vill Inte höra att det är ett virus och det bara är att vila. Jag har betalat pengar för att få till svar att det är ett virus X antal ggr innan, fasen.

Blääääää. Börjar tappa min motivation nu känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback