Äntligen helg!

Denna helgen är efterlängtad kan jag säga! Har jobbat på dagis hela veckan (utom tisdag) och det känns kan jag säga. När man inte är van så känns det ;) Men det är ju roligt. Oftast iaf.
I helgen har jag en del planerade saker, men man vet aldrig vad som händer ändå.
Nu har iaf Ellinor precis kommit hit, myyyyskväll på hög nivå! Så vi ska fixa lite snabbt käk, quesadillas? och sen slänga oss i soffan. Göött!
Hon sitter just nu vid mitt piano och spelar, åh vad jag älskar tonerna av ett piano - och någon som kan spela, till skillnad från mig!

Imorgon blir det träning igen, älskar det!
Egentligen borde jag inte, är vrålförkyld igen. Skit.

Ha en fin kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback