Återuppta livet

Nu fick jag klartecken från chefen. Jag ska jobba imorgon! Äntligen. Okej att jag inte känner mig helt bra, men han skrev att det var okej att jag inte jobbar hela dagen. Vi får se vad jag orkar.
Sen hoppas jag även att jag kan/orkar träna imorgon. Ett luuuuuugnt pass. Egentligen borde jag börja med yoga eller liknande, men det finns inget sånt imorgon förrän vid 20 och då orkar jag inte åka in till stan. Nej, det får bli en lugnare variant av vanligt medel istället.
torsdag hoppas jag få med mig Ellinor på afrodans! Egentligen är ju jag förknippad med låten "dansar aldrig nykter", men jag har sett detta passet utifrån en gång och då var det helt nersläckt i lokalen med endast lite ljus i mitten. Perfekt, då ser ju ingen annan mig! ;)

Nu ska jag kolla på de underbara desperata hemmafruarna och sen krypa ner i sängen!
Hör av mig med en update imorgon kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback