Dagis

Dagen har varit rätt lång faktiskt. Gick upp vid 5, skulle vara och fixa inlägg till skorna vid 7.30. Egentligen skulle jag börja jobba kl 8, men det fick jag ju skjuta upp då. Kom fram till jobbet vid 9 efter en bussresa som kändes som en evighet!
Har varit på två olika avdelningar, den första för 1-3åringar som jag ska vara på även imorgon och på fredag och en för 2-5åringar bara på eftermiddagen idag. Alla barnen var goa, men några är såklart mer underbara, i båda grupperna. Däremot så trivdes jag inte speciellt bra med personalen på det första stället, där jag ska vara veckan ut. Det känns sådär faktiskt. Jag kände mig inte särskilt välkommen av dom.. de andra däremot var superbra!
Jaja, det är ju bara 2 dagar vad jag vet.
Nu ska jag ner till tvättstugan igen och sen kommer mamma hit. Hon ska på kurs i Örebro (tror jag) imorgon så hon ska sova här i natt. Mys!

Hur mår ni därute i vinterkylan? För kallt, det är det. Iaf här i Gbg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback