Dum kväll

Ja, än så länge har kvällen inte varit så bra. Inget direkt som hänt, men bara lite smågrejer som tillsammans blir stora. Det känns helt enkelt inte roligt längre. Jag har en svag oro för några grejer inom den närmaste tiden och blir det som jag anar att det kan bli, då vill jag inte vara med längre. Då tappar jag allt som jag känner mig trygg med just nu. Nej, det var dumt sagt. Men jag tappar mycket tror jag. Jaja, inget att deppa ner mig med nu, men jag kan inte låta bli att tänka på det. Men jag bara hoppas. Hoppas, hoppas, hoppas att jag har fel.

Vad hittar ni på ikväll?
Själv ska jag bänka mig framför Halv åtta hos mig och sen Fotbollsgalan.

Kommentarer
Kajsa säger:

Ja det kan jag förstå! Mycket läsvärd :)..

2010-11-15 | 19:47:19
Bloggadress: http://kajsadelatorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback