Lugn helg blev städhelg

Ja, det var ju tänkt att det skulle bli en jättelugn helg. Mina planer var att inte ha nåt "måste" förutom att jag skulle kolla ikapp alla inspelningar på program så jag kan följa saker på tv nu istället. Och jag är ikapp säsongens Desperate-avsnitt iaf, känns bra.
Däremot blev det inte samma "lugn" som jag hade tänkt mig.
Jag och mamma städade och röjde i nästan alla vrår i huset, på lagret och i mormors källare. Ja, ni förstår, vi har inte världens största hus så vi får inte plats med så mycket där ;) Rätt litet faktiskt!
Men detta stök och städ resulterade i ungefär 6 lådor och ex antal påsar jag skulle få hit till lgh. Jag och bror tog med oss en del igår kväll, resten får mor och far ta med sig i helgen när dom kommer.

Här är en del av alla mössor och vantar som fanns i en väska, en del..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback