Piggare

Yes, idag mår jag lite bättre faktiskt. Hostar fortfarande lika mycket som ett kolikbarn skriker, men det är ju en annan sak. Jag har precis kommit hem från Backaplan, var och köpte lite grejer på Gina; en tunika/klänning, 3 linnen, 2 tights och 2 stickade tröjor. Jag är nöjd, men jag orkade inte prova nåt av det, så jag har ingen aning om det passar eller inte, det återstår att se senare idag. Tog vägen om Coop också, gillar stora mataffärer så fick passa på när jag ändå var i närheten.
Nu är jag dock helt slut, så ska lägga mig på soffan lite innan lunch.

Skriver mer senare..

Kommentarer
Kajsa säger:

Hahaha ja faan va chockad jag blev! herre gud! :P

2010-11-16 | 19:03:32
Bloggadress: http://kajsadelatorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback