Sjukling

Väldigt passande har jag blivit jätteförkyld, fått jätteont i halsen och dessutom - feber. Jättelägligt just nu mitt i början på jobbet och allt. Jättedumt. Igår kväll tänkte jag att jag skulle åka idag ändå, men kanske inte stanna hela dagen om jag inte orkade, men när jag vaknade av "hostningar" och att jag inte kunde andas kl 2.30 i natt, så insåg jag att nej, jag borde nog inte jobba idag ändå.
Chefen verkade dock väldigt oförstående när jag ringde och med väldigt krasslig röst sa att jag var sjuk. Dumt. Men jag hoppas jag kan jobba imorgon igen. Ska vila hela dagen idag.
Ännu ett tecken på att nåt inte står helt rätt till i min kropp är att jag sen vaknade 10.30, det har aldrig hänt! Brukar alltid vakna vid 9.
Men men, nu ska jag diska och ta plats i soffan. Filmtips?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback