Sjukstugan fortsätter..

Ja, har väl inte så jättemycket att skriva egentligen. Är fortfarande sjuk, aningens bättre än igår, men fortfarande ont i halsen, lite feber och rätt hängig. Om jag blir lite piggare framåt dagen så kanske jag ska ut och ta lite luft, behöver egentligen fylla på kylskåp och skafferi,
men får man gå till affären när man är sjuk och hemma från jobbet?
Jag är osäker, det kan verka dumt.
Imorgon ska jag iaf åka hem till mor och far, har en klipp och ton-tid på lördag, som jag inte tänker avboka i första hand. Har väntat lääänge på den, helt uppbokat. Men vi får se, jag kanske inte orkar med tåg och allt.
Har alla i Sverige snö utom Gbg tro..?
Nej, soffläge igen. Suck.

Kommentarer
sara säger:

vi har ingen :D

2010-11-11 | 11:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback