Träningsförsök

Idag har jag ju bestämt att jag skulle träna. Verkligen bestämt. Jag skulle testa ett afrodans-pass och det gjorde jag också. Men jag hade så ont i halsen så jag fick gå efter 40 min. Jävla skiiiiiiiiit. Passet var inte överdrivet roligt heller, men bara att inte kunna fullfölja är så jävla surt. Knölen har flyttat sig till andra sidan halsen och går upp hela kinden och upp i örat. Aj.

Imorgon blir det jobb igen, upp med tuppen vid 5.30. Det är lite väl tidigt kan jag känna. Ska ta vägen om stan efter jobbet imorgon också, kolla HM som har klubbdag och sen måste jag till Systemet inför lördagen. Meeeen..allt beror på när jag slutar och hur trött jag är. Hoppas jag slipper jobba till halv 5. Chefen ville att jag skulle komma och packa ordrar för att "få mer kött på benen", men idag fanns det inga ordrar..? Vet inte riktigt hur han tänkte där.

Jaja, snabbdusch och sen bums i säng!
Sleep tight.

Kommentarer
Kajsa säger:

Lovar! =).. Blir bara en sväng över dagen, annars hade jag absolut planerat in en johannaträff med =).. Nu bestämmer vi ett datum snarast tycker jag!!!

2010-11-18 | 23:59:52
Bloggadress: http://kajsadelatorre.blogg.se/
Kajsa säger:

...och för att svara hur filmen var: HELT SJUKT BRA!!! Vilken underbar film, se den du kommer ha ett leende på läpparna i flera timmar efteråt. Bäst!

2010-11-19 | 00:01:53
Bloggadress: http://kajsadelatorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback