Jävla säljare

Nyss ringde det en kille från Lokaldelen (han sa en himla massa innan just "Lokaldelen", men det lyssnade jag inte på). Dessutom kände jag igen numret eftersom dom ringde tidigare i veckan också.
Killen sökte pappa.
Jag svarade rätt otrevligt att "Som jag sa till er tidigare i veckan, så jobbar de flesta normala människor på dagarna så varför ringer ni ens på dagtid?!"
Stackars killen: "Jaha, jag visste inte att vi hade ringt tidigare.."
Jag: "Nähä. Och sen kan jag hälsa från pappa att han inte är intresserad."
Han: Jaha, då får jag tacka ändå då.."
Haha, idioter. Vilket jävla skitjobb. Stackars människor.
(Sen menar jag inte att man inte är normal om man inte har ett jobb, det jag menar är att de flesta har ett jobb. Och alla som vill borde dessutom ha det.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback