Måndag

Vaken och hemma från en jättebra helg i Skåne hos Sara. Det var superroligt att hälsa på i skolan och träffa kära bekanta. Och det har varit jättebra hos Sara :)
Idag blir det rätt lugnt, ska in till stan på fotbehandling (så skönt!) och sen tror jag att jag ska köra ett pass på friskis, fast ta det lite lugnare än förut då jag fortfarande inte känner mig helt 100. Det är segt att det tar sån tid att bli frisk. Dumma sjuka!
Jag tror att det är väldigt kallt ute idag, kanske dags att inviga vinterjackan? Hatar att frysa.
Ikväll blir det en enkel kycklingwok till middag och sen förhoppningsvis bio med min käre broder; Hämnden. Någon som sett den?
Ha en fin dag i höstsolen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback