Pass 2

Japp, snart är det dags för pass nr 2 idag. Men idag ska Ellinor och Issa köpa kort, jippiiii! Ska bli så roligt att inte behöva träna själv varje gång. Det är rätt skönt ibland, anonymt så, men det är ju klart roligare om man är fler.
När jag gick från bussen och hem förut, så sprang jag nästan hela vägen på grund av det förbannade vädret. Jag har nog aldrig i mitt liv blivit så blöt på 5 min förut, det gick att vrida ur kläderna! Tur att man inte skulle på nåt viktigt möte eller nåt..
Imorgon ska jag åka heem! Hem till mor och far. Hem till mormor. Och havet. Ska bli så skönt.
Nej, nu måste jag sätta fart!
Hoppas ni har en bra kväll och missa inte Rosa Bandet-galan, tror det är super. Jag har spelat in det och ska se det i helgen istället. Älskar galor, även om inte denna är så "rolig" direkt.
Nej, fixa här var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback