Tråkväder

I morse hade jag tänkte att min dag skulle bestå av först ett gympapass - vilket är avklarat. Sen skulle jag hem och käka lite och sen packa lite grejer och ta åka till lgh. Dels för att inte få huuur mkt som helst att flytta imorgon, men även för att kolla lite mer noggrant vad som finns och vad jag behöver ta med mig hemifrån. Eller rättare sagt, vad mamma behöver ta med sig :)
Meeeen, jag hade inte med regn och rusk i mina planer (såg inte ut så imorse..), så jag har ingen som helst lust att gå ut för att ta bussen, sen byta till spårvagn och sen försöka hitta från hållplatsen till lgh ;)
Njaae, det får nog bli att bara packa idag istället.
Hm..jag gillar inte när mina planer förstörs ;P
Vad gör ni idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback