Mysväder..

..eller så är det inte det. Fyfan rent ut sagt. Förlåt för svordomen (för de som inte tycker det är fint ;P), men det är riktigt sånt skitväder ute. Jag har förstått att det istortsett blåser storm hemma också, det gör det som tur är inte här - ännu iaf. PEPPAR PEPPAR!
Planerna för dagen var egentligen att åka in till stan och kolla lite jobb och sånt. Sen skulle Ellinor och Issa komma in så skulle vi avklara den där uttjatade röstningen. Men nu vet jag inte..det är ju inte direkt att jag längtar ut idag. Kanske blir det ändringar!
Nu ska jag ringa lite samtal, fixa CV:n osv. Viktiga grejer! ;)
Ha en fin dag, trots busvädret!
..Förresten, var på Magnus Betnér igår kväll. Fan vad grym han är. Lite väl "rå" och så, och det spårade ur lite i slutet, men i det stora hela var det ju grymt bra!

Kommentarer
Kaj säger:

Han är rolig, och grymt snygg :D

2010-09-14 | 09:54:01
Bloggadress: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback