På plats

Äntligen på plats. Visserligen bara för denna veckan, sen åker jag hem i helgen igen, måste hämta lite grejer. Just nu har jag i stort sett bara kläder så det räcker för denna veckan. Och så kan vi ju inte ha det!

Sitter nu i brors lgh, har duschat och dammsugit lite snabbt. Tänkte städa mer riktigt senare i eftermiddag. Först blir det en fika/lunch med Ellinor och kanske Issa :) Mysigt!
När jag ändå är i stan sen så tänkte jag gå och försöka att en gång för alla hitta ett par jeans. Jag verkligen Hatar att prova byxor, men så tänkte jag att jag Bara skulle kolla det idag och inget annat. Tror ni det funkar? Jag ska iaf göra ett försök! Sen hade HM rabatt på jeans också, om det var 50 eller 100 kr, bra där!

Jag hade tänkt sova lite längre än 7 idag, när jag inte skulle ut och gå min morgonpromenad, men det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Bror som skulle upp och jobba hade ju sin kl på 7 och eftersom han är så sjukt jävla morgontrött och sover så håårt (!) så ringde ju klockan i säkert en kvart innan jag fick gå in och putta på honom. Och inte nog med det, hans första ringsignal är en TUPP! Tänk er att vakna till en tupp som galer i en kvart! Haha, sjukt.
Puuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback