Promenad och bad

Innan lunch var jag så rastlös när jag inte hade gjort nåt på hela dagen. Och det var ju så tråkigt väder så jag ville inte göra nåt heller. Men jag bestämde mig iaf för att trotsa regnet, och ta på mig träningskläderna och gå ut och röra lite på fläsket :) Det var så skönt! Trots att det regnade. Men jag frös lite när jag kom hem igen, så jag tog efter idé från en vän jag pratade med tidigare om att bada! Jag får ju passa på så länge jag har tillgång till badkar :) Åh vad mysigt. Dock är jag ju så rastlös av mig så efter 10 min njutning, i mörkret med bara lite levande ljus i badrummet, så fick jag typ panik och kände att jag måste upp! Jättekonstig känsla.. Men jag känner mig helt mjuk nu iaf, skönt :)

Ikväll blir det nog Friskis - ÄNTLIGEN! Ska försöka få med mig Ellinor också, får se om jag lyckas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback