Småland

Nu är kortet till legget klart, men jag hann typiskt nog inte till banken idag innan de stängde. Vad är det för fjanteri att bara ha öppet till 15.00?! Kortet blev okej ändå, men han fick ta om en gång. Det får gå, det är ju så jag ser ut då..
Imorgon bär det av mot Småland och Nässjö. Jag ska hälsa på min vän Tess. Det blir mysigt. Ska bli roligt att se hur hon bor, av det jag hör hört ser jag skog framför mig. Land och..ja, skog :) Vi får se! Det är bara en natt, så det blir en snabbvisit. Mamma och pappa ska åka med släkten och lite annat folk till Boda Borg (tror jag). Typ "Fångarna på fortet" liknande tror jag.
MEN KAJSA SUNDIN, VAR SNÄLL OCH SÄG INGET OM DETTA TILL MAGGAN OCH BJÖRNE. DET ÄR HANS 60-ÅRSPRESENT. DOM VET INGENTING. MEN DU VET INGET OM DETTA, ELLER HUR? ;) Inte Kalle heller såklart!

Förresten, jag satt och rensade min mejlinkorg igår och hittade lite mejl om olika lgh från juni. Tänkte direkt bara radera dom, men så fastnade jag på ett av de som lät så bra att jag bara helt spontant fick för mig att mejla till tjejen som skrivit det. Så jag skrev bara att jag fortfarande är på jakt efter lgh och att jag antog att hennes redan var uthyrd. Så svarar tjejen idag! Att hon numera bor i Frankrike och att lgh är uthyrd MEN att killen som bor där har sagt upp den, och att tajmingen är bra. Det enda problemet var att hon inte kunde träffa mig.
Men hallåå, det är väl inte så stort problem känner jag? Men vi får se vad hon svarar nu. Tänk vilken enorm tur jag har om detta går dit jag vill!
Jag är jättehungrig redan, men det är fredag och då får jag vänta på mor och far. Det är mysigare att äta tillsammans ju. En av mina favoriter dessutom; RÄKOR. Nu börjar dom ju gå ner i pris, så det går att äta dom med gott samvete!
Får passa på att packa lite tills dom kommer, men det är ju bara en natt så det är inte så mycket som ska packas. Lite "lantliga" kläder bara, jag frågade Tess om hon tänkt nåt speciellt vi ska göra med tanke på kläder och sånt. Svaret blev "Nej, har inte tänkt nåt direkt. Men ta med dig kläder till en promenad på landet :)" Haha, sött svar!
Om inte innan, så hörs vi på söndag em!
Ha det braa!
PUSS

Kommentarer
Kaj säger:

Vi lovar att inte skvallra :D De kommer säkert att få superkul ;)



Och du kommer säkert få kul i Småland! :) Ha det så bra och trevlig resa!

2010-09-03 | 20:21:52
Bloggadress: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback