1 april

Ja, jösses. Nu är det april också. Vart tog mars vägen? Det går för fort nu, stoppa tiden!
Kvällen kommer gå i lugnets tecken (som om inte veckan också gjort det?). Fast jag tänkte baka och städa lite innan jag sätter mig till ro i soffan och inväntar Så ska det låta och Talang. Jag är ju en sån riktig sucker för dessa fredagsprogram. Som sagt, plocka och städa lite här och sen ska jag slänga ihop nåt bakverk. Hittade ett gott recept på en blogg i veckan, det ska jag testa. Kan ju lägga upp det här sen om det blir bra :)

Imorgon har jag bestämt mig för att vara mycket friskare och ska gå i stan en sväng. Har lite grejer jag skulle behöva köpa.

Nej, mot köket och bakverksta´n!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback