Bokad? Jodå..

Idag skulle jag jobbat på ett nytt ställe mellan 8 och 16, inget konstigt med det, jag kom dit vid 8 och vi åt frukost osv. Men sen vid 9 så kommer den personen som jag skulle vicka för. Jaha? Så då behövde dom inte mig längre. Tydligen så skulle hon på en kurs som hon sen insåg att hon redan hade gått eller nåt sånt. Så jag ringde min "chef" och hon blev så arg. På dom alltså. "Så kan dom VERKLIGEN inte göra! Man kan inte säga att man inte ska komma och sen komma iaf. Jag ska minsann ta ett snack med deras chef." Grejen var också att alla andra ställen redan var täckta, så det fanns inget annat jobb för mig idag. Denna gången var det okej, sa jag, jag har ändå så himla mycket att fixa nu inför helgen. Men nästa gång är det inte okej, då tänker jag inte gå hem utan pengar på det sättet. Nej, någon ordning får det vara. Det höll hon såklart med om.

Så, jag jobbade en timme idag. Alltid nåt, haha! Så istället har jag varit och köpt en säng (som vi ska hämta på lördag) och nu om en stund ska jag möta upp Ellinor för att åka till Ikea. Jag älskar Ikea!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback