Friss

Handbollsmatchen igår var riktigt spännande, kul att se när man känner någon också. Sävehof vann med ett mål, gott!

Idag har jag varit hos frissan och fixat till kalufsen lite. Jag är - än så länge - rätt nöjd. Hade jag varit som er andra bloggare så skulle jag ju nu då lagt ut en bild på frillan, men nu är jag ju inte det utan en sån som verkligen avskyr att vara med på kort. Haha. Såå tyvärr, det blir ingen bild.

Nu ska jag kolla igenom posten som kommit till mig de senaste veckorna, sen börja förbereda lite käk tills mor och far kommer hem. Jag tänkte mig lite Thailandsinspirerat idag, någon kycklingrätt med kokosmjölk var mina planer.
Ha en fin kväll!

Missa inte "Du är vad du äter" ikväll på TV4+ kl 20.00!

Kommentarer
Kajsa säger:

Ja, det var mysigt. Har svarat på Facebook, men skriver här också :D Det var på stället där vi köpte ifrån :)

2011-04-12 | 21:47:48
Bloggadress: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback