Fy sjutton!

Fick just ett jobbigt telefonsamtal. Min "chef" ringde och ville att jag skulle jobba. "Javisst, självklart sa jag". Men när hon sen sa vilken förskola det var så fick jag en så fruktansvärt dålig flashback.
Jag har varit på det stället förut och vantrivdes så otroligt. Mådde dåligt hela dagen och ville bara hem. Dom utnyttjade vikarier och var allmänt otrevliga. Så jag sa till henne precis som det var och då blev det alltså att jag inte ska jobba iaf.
Nu skäms jag. Herregud, jag kunde väl stått ut i några timmar. Men nej, jag vill inte ringa och säga det. Jag vill inte dit. Fyfan.
Jaja, inget att göra åt. Det var tydligen fler vikarier som inte ville tillbaka dit, så på det sättet behöver jag ju inte känna mig dum iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback