Ett urval från bröllopet

Jag har lite svårt att välja vilka av alla 300 bilder som togs igår, som ska få komma upp här i bloggen. Vill lägga upp massor, men så tänkte jag att..nej, det är ju mina privata bilder. Jag lägger därför bara upp ett litet urval av dom.

Och förresten, vilket sjukt roligt bröllop! Och fint!


Släkten i kyrkan innan brudparet skred in :)
Vackert brudpar
Puss!
Karl och Kajsa :)
Mor och dotter
Förrätt: Thailändsk Biffsallad.
Trancherad ryggbiff med glasnudlar, selleri, paprika, vårlök och mynta som serverades i isbergssalladsblad.



Huvudrätt: Örtöverbakad Hälleflundra med potatis-och rödbetsmos, baconlindad sparris, lila blomkål och vitvinsås.
(Till dessert fick vi kall melonsoppa med vaniljglass och savayorikex, men det blev ingen bra bild på det)



Mindre rolig "Elvis"..


Jaaa, som sagt; vilken bra kväll!




Kommentarer
Kajsa säger:

Fiiina bilder! :)

2011-08-08 | 13:35:51
Bloggadress: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback