Inte nu!

Nej! Jag har inte tid att bli sjuk nu. Det är så mycket som händer nu i veckan, och idag. Jag hinner inte och orkar inte hellen för den delen. Idag ska vi in till stan, kolla på marknaden på Trädgårn, kolla karnevalståget, RixFm-festivalen och sen ikväll blir det bio, Jag saknar dig, jag saknar dig.
Och imorgon börjar jag skolan. Första lektionen i Samhällskunskap. Och då orkar jag inte sitta där som ett ufo och inte kunna fokusera. Dessutom ska jag på massage för min onda rygg imorgonkväll. Har även ett skivstångspass inbokat på kvällen, men är rädd att jag får boka av det nu med tanke på sjukdom och annat. Dumt. Men ja, som sagt, det är mycket nu!

Igårkväll var vi, jag, Ellinor och Båtsman, hemma hos Isabel och käkade lite och drack vin innan vi drog ner till stan och (missade Maia Hirasawa, skit också!) kollade en stund på Mustasch innan Daniel Adams-Ray fick avsluta kvällen.
Och ooooh, i fredags...jaa, gissa vem som spelade på Stora scenen? Ingen mindre än fina, fina Timo Räisänen! Herreguud, vad bra han var. Så fin. Ja, det var bra! Lägger upp någon bild på det vid senare tillfälle, orkar inte hämta kameran nu när jag ligger så skönt i soffan. Snacka om slö..

Japp, vad händer för er idag då?

PS: Sista dagen på Kalaset idag, och jag ska köpa en sur jordgubbsrem, så det så! .DS

Kommentarer
anna säger:

Sv: om det bara inte varit torsdag! :( ska du dit eller? :)

2011-08-21 | 11:23:37
Bloggadress: http://schewenius.blogg.se/
anna säger:

Sv: åååh va roligt! svårt att se på henne? :o :)

2011-08-21 | 14:38:09
Bloggadress: http://schewenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback