Kulturkalaset

Yes, igår jobbade jag min sista dag på sommarjobbet. Känns rätt bra faktiskt. Men nu är jag tillbaka i stan igen efter en fin sommar hemma hos mor och far. Igår kväll var vi och lyssnade på Daniel Lemma, fin kille.
Nu ska jag strax bege mig in till stan igen. För lite biblioteksbesök och annat som behöver fixas. Ikväll ska vi se 123 Schtunk, nåt "skratt-grejs". Tydligen skitkul! Får hoppas det.
Igår var det två händelser som gjorde mig jättebesviken, tänker inte ta det här..men jag blev ledsen. Hoppas att kunna få bort den känslan idag, det är inget roligt att gå runt och vara besviken tycker jag.

Hoppas ni får en fin dag, i det halvskumma vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback