Lugnet efter stormen

Hej och hå! Nu har det varit några dagar med fullt upp igen. Bara 2 dagar sen jag skrev sist, men ändå. Jag har ju varit sjuk och veckan har gått såå segt. Inte har det gått fortare när Ellinor har jobbat kväll heller, ysh! Men nu igår eftermiddag/kväll kände jag mig något bättre äntligen, så vi drog till Liseberg och kollade på The Ark! Helt sjukt hur grymma dom är egentligen. Blir lite arg på mig själv för att jag inte "upptäckte" dom tidigare, nu när dom snart slutar..jaja, 2 konserter fick jag med mig iaf! Efter konserten åkte jag med Ellinor hem och sov där.

Idag har vi varit på frukostshopping på HM. Dom hade inbjudan (gästlista, tjiho) mellan 7.30-9.30, 20% på allt i butiken. Perfekt! Jättemysigt. Med frukostmacka och kaffe/te. Super. Köpte ett par jeans, ett linne och en tröja. Sen sprang vi även runt och letade lite höst/vinterskor också. Hittade ett par som jag köpte, men jag får se om jag behåller dom eller ej. Sen strosade vi bara runt i stan, käkade glass, handlade mat och åkte hem och fixade kycklingsallad, mums. Ikväll är Ellinor och Isabel på Hoffmaestro och Timbuktu. Fan jag är lite sur på mig själv och ångrar att jag inte gick med. Men jag inser nu att jag nog inte hade orkat ändå. Jag kände mig ju bättre och trodde helt att min feber var väck, men icke sa nicke. Det var den inte. Så nu ligger jag här helt klubbad i soffan igen. Ajdå. Men behöver nog oavsett en lugn kväll.

Imorgon får vi se vad som händer. Hoppas på nåt kul, men inte alltför våldsamt :)
Ha en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback