Ändrade lördagsplaner

Idag var det tänkt att vi skulle gå på Liseberg. Jag älskar julen på Liseberg. Alla ljus, marknaden, alla dofter..mhmm, underbart. Meeen, nu visade det sig blir ändrade planer. Ellinor´s sällskap hade inte längre lust att gå dit, så det blir inget. Fy vad besviken jag blev. Antingen får jag gå dit själv imorgon, eller så får vi se om Ellinor går med imorgon. Triiiist. Så vad ska jag göra istället? Jo, först kommer gänget på fika (det hade dom lust med) och sen funderar jag på att dra in till Nordstan (typ självmord i juletider) och kolla på Moa och Amanda från Idol. Gillar verkligen Moa och har ju då inte längre nåt för mig, så varför inte?

Nu hade jag tänkt lägga upp en bild från mitt bak igår, alltså en del av det jag ska bjuda på nu om en stund, men sen insåg jag att jag bara har en bild på det i mobilen, så det verkar lite jobbigt att börja lägga in därifrån och sånt..såå, ni får se reslutatet ikväll eller imorgon istället. Det blir iaf macroner och cupcakes.
Ikväll ska jag ha lördagsmys och finmiddag med mig själv. Jag har lagt en fläskytterfilé i marinad och tänkte göra en potatisgratäng till. Måste börja rensa min kyl och skafferi nu innan jag åker på jullov på tisdag, och potatisen är nästan skrumpen - perfekt till gratäng.
Jaja, nu blev det bara massa text, igen! Ni får stå ut med det.

Förresten, idag är det lite kallare än vad det tidigare varit, det gillar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback