Musikhjälpen

Haha, lite roligt att så fort man skriver att man ska sluta blogga,
passar det minsann att kommentera!
Planerna för kvällen är två alternativ. Jag skulle vilja skriva "jag ska till stan och kolla massa artister på Musikhjälpen", men tyvärr går det inte. Istället för det bli, "om jag pluggar riktigt bra innan och om det slutar regna så ska jag in och kolla massa artister på Musikhjälpen". Lite tråkigare, men närmare sanningen. Tyvärr.
Har min slutexamination i Naturkunskap imorgon, så jag måste verkligen plugga. Blä.
Men iaf! Musikhjälpen startar idag och håller på tills på söndag. Ska bli kul. Timbuktu, Kodjo och Gina ska buras in ikväll kl 18 och det är därmed massa bra artister där ikväll. Sen är det massa, och då menar jag massa, bra artister och annat folk där hela veckan, från morgon till kväll. Ska bli roligt att följa detta! :)
Nej, plugg var det! Ska skala två clementiner och tända lite ljus, i hopp om att göra stunden lite roligare.

Kommentarer
Kajsa säger:

Tack hjärtat <3... Ja det känns minst sagt jobbigt. Så tomt när hon inte är här längre. <3

2011-12-14 | 14:12:45
Bloggadress: http://kajsadelatorre.blogg.se/
Kajsa säger:

Hoppas examinationen gick bra!

2011-12-15 | 07:46:07
Bloggadress: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback