Vinterväder

Eller hur var det? Nej, verkligen inte. Det stormar och regnar slask. Riktigt pissigt höstväder. Vågar knappt gå ut, men tyvärr så måste jag om en stund. Ska åka och ta mina operationsstygn på knät, äntligen ska bandaget bort! Sen kanske träffa Emma och käka/fika. Ikväll blir det fredagsmys med Idolfinal. Alldeles by myself. Jag tycker det kan vara skönt ibland, även om det såklart är mycket roligare med någon. Dessutom har jag maaassor av plugg att göra, så det är nog tur att jag är själv, haha.

Imorgon kväll ska vi (jag hoppas Emma går med) till Domkyrkan på julkonsert. Var där när den kören körde förra året och det var så jäkla bra, så jag är bara tvungen att gå dit i år också!

Söndag är det hockey och sen julbord med Frölunda Indians, tjiho!
Ha en trevlig kväll.

Oh, just det; vem vinner Idol?

Kommentarer
Kajsa säger:

Ja gärna! En dag man vågar gå ut kanske? :D

2011-12-09 | 17:04:22
Bloggadress: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback