Snabbvisit på hemmaplan

Jag är just nu hemma hos mina kära föräldrar, egentligen endast med anledningen att jag ska till frissan idag. Tänkte faktiskt försöka våga nåt nytt. Ska fylla i den värsta gråa utväxten (jäklar med håret har vuxit och blekts på 3 veckor i Thailand!), men sen ska jag även testa lite ljusa slingor i. Så här lagom till våren tänkte jag! Jaa, för den ska ju komma om 13 dagar stod det i Aftonbladet igår. Och det tycker jag vore alldeles toppen! Ja, så om hon har tid för mig så länge och tror att det kan bli bra, så ska jag samla mod till mig att göra lite slingor som sagt. Vi får se!
Jag ska ju på 21-årskalas hos Ellinor med massa folk på lördag, så då får jag ju inte se ut huuur som helst.
Dessutom bad hon mig att baka en tårta, så i värsta fall får jag väl gå dit med tårtan och gå igen ;) Haha. I värsta fall.

Jaa, jag lovar. Bilder från resan kommer att dyka upp här så småning om. Jag hinner inte just för tillfället bara. Har inte ens sorterat allt ännu. Mamma tog över 1000 bilder, jag tog väl ca 400, har dock rensat en del, men jag menar..vilka ska jag lägga upp? Sen tog ju min kära broder en hel del bilder också, fast därifrån kan ju några komma upp senare iochförsig. Jaa, men jag ska fixa detta, promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback