Vidrig huvudvärk

Jag hade egentligen tänkt lägga upp del 2 av Thailandsbilderna ikväll, men jag har så obehagligt ont i huvudet så jag orkar inte det. Har jobbat idag, ungarna var goa men väldigt intensiva, dessutom så fick dom så lite mat så vi fröknar fick knappt nåt att äta.. men nu ligger jag i soffan och mina planer är att fortsätta ligga här (det är ju massa matprogram) och sen flytta från soffan till sängen. Lugn kväll med andra ord.

Men jag lovar att jag ska lägga upp del 2 innan jag somnar imorgon. Okej? :)

Kommentarer
KAJ ♥ säger:

Tack så mycket! Känns superkul :)



Krya på dig! Huvudvärk är aldrig kul.

2011-02-24 | 06:39:08
Bloggadress: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback