Hemklickat!

Nu har jag beställt lite grejer från HM. Det stod leverans v. 2, alltså nästa vecka, så kommer det då vore det ju alldeles toppen! Måste ju hinna prova och ev skicka tillbaka om det är så. Jag beställde nämligen två storlekar av vissa grejer ;) Men bikinin som jag ville ha var inte leveransklar förrän v.13, synd!

Det snöar rejält mycket idag. Och det verkar nästan som att Göteborgs snöskottare har lagt sig på soffan och bara väntar på att det ska sluta snöa innan de tar tag i det. Så är det förmodligen inte, men det verkar så. Och jag trodde iofs inte det skulle komma så mycket mer snö nu, ifall inte på ett tag. Det är ju plusgrader!

Nu väntar jag på min kyckling i ugnen som ska ätas tillsammans med färsk spenat, lite annan sallad och turkisk yoghurt. Sen blir det träning. Ett gympapass med bara ABBA-låtar, kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback