Ingen rubrik

Kommer inte på någon bra rubrik, är trött på sånt som "tisdag". Hur kul liksom? Inte så att man blir jääättepepp på att läsa direkt ;) Sorry till er som skriver så!

Dagen idag kommer att tillbringas ute på vift. I olika omgångar dessutom. Nu om en stund ska jag till bibblan och kopiera och sen lämna mina lånade Thailands-böcker. (Då är det nära när jag inte behöver dom längre ;D Tjiho!)
Sen vidare till Backaplan och kolla bikini, hämta ryggsäcken och sen lite frukthandling. Ska kolla linnen på Gina också.

I em ska jag in till stan och hämta teaterbiljetter till torsdagens teater, kul! Sen blir det ett skivstång/konditionspass ikväll.
Det låter som att min dag är rätt fullbokad, fast jag inte ska göra nåt "speciellt" så. Jaja, jag gillar att vara i farten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback