Klädprovning

Tjaa, vinprovning eller chokladprovning hade väl kanske låtit roligare? Men nu är det klädprovning som står i fokus!
Provar igenom alla linnen och liknande som jag har köpt de senaste veckorna. Mycket basgrejer. Har precis bestämt mig för att behålla 8 av 10..oj. Meeen..det kommer ju en sommar också! Förhoppningsvis.
Det senare problemet kommer bli att bestämma vad och vilka av alla kläder jag lagt fram som ska få packas ner i min ryggsäck. Okej, ryggsäcken är på 65 liter, men jag ska ju orka bära också. Dessutom ska vi ju flyga från Bangkok som är världens shoppingstad!

Samtidigt som jag gör detta, springer jag mellan tvättstugan och lägenheten. Just idag känner jag att det hade varit skönt att ha tvättstugan i samma hus som jag befinner mig i, men den är faktiskt helt fristående utanför. Perfekt när man kan tvätta hela natten om man vill ;) Ofta man gör det menar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback