70 trappor

Imorse vaknade jag innan klockan av att regnet riktigt piskade mot rutan och bestämde mig där och då för att skippa morgonpromenaden idag. (Som jag faktiskt annars varit duktig med varje dag!) Sen när jag kom till jobbet så ångrade jag mig verkligen, jag hade ju faktiskt bestämt mig för att gå varje morgon. Kasst. Bestämde då att jag skulle gå efter jobbet istället, men det regnade lika mycket då så jag körde en annan grej istället - sprang upp och ner för trappan 70 gånger! Säkert jätteeffektivt. Det skakade iaf bra..;)

Egentligen skulle ju Ellinor ha kommit ikväll, men hon var tvungen att jobba så hon kommer över dagen imorgon istället. Synd, men det ska bli så underbart att träffa henne igen. Herregud, jag är ju van vid att träffa henne nästan varje dag. Nu var det 2 veckor sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback