Sol och Håkan

Underbara, fina väder! Om du bara kunde förstå hur mycket jag älskar dig! (Som att solen kunde höra då eller?)
Har suttit ute hela dagen och läst, löst korsord, ätit lunch osv.
Nu blir jag och pappa (mamma är redan på plats) snart upphämtade av några vänner för att åka till Lysekil och - för första gången för dom andra - återigen se på den underbara Håkan! Ska bli så kul! Men känns lite konstigt att inte Sofia är med mig..hon var tvungen att jobba. Trist. Blir inte alls samma sak utan henne, men det blir säkert bra detta också. Håkan-tröjan är iaf strax på och vi börjar göra oss klara!

Hoppas ni har det fint i solskenet! För jag tror väl att det ska vara sol på de flesta ställen idag va..?



Fina, fina du. Du hjälper mig att lysa upp de mörkaste dagarna.

Kommentarer
anna säger:

åh du kunde ju tagit med mig till håkisen!!



Sv: tack johanna, och detsamma till dig, fin blogg! :)

2011-07-27 | 20:30:30
Bloggadress: http://schewenius.blogg.se/
Sofia säger:

Önskar jag kunde varit med, vännen :-(

2011-07-28 | 09:58:09
anna säger:

Sv: haha, men eller hur!

2011-08-02 | 12:40:25
Bloggadress: http://schewenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback