Håller tummarna..

Jag sitter här med världens ont i halsen, hostar, ont i öronen och huvudvärk. Dessutom hade jag lite feber imorse. Nu på kvällen har jag inte vågat kolla, jag var nämligen så sjukt dum som gick och tränade förut.. Ja, jag vet. Ni behöver inte säga nåt, jag vet. Dumt. Men gjort är gjort.
Hoppas på att lite sömn kan få mig lite friskare tills imorgon, men först ska jag äta lite glass och sen avsluta med en stor kopp grönt te.

Imorgon efter jobbet åker jag hem till min älskade kust. Ska bli så skönt. Troligen blir det att gå på en studentfest på lördag också, men inte helt säkert ännu. Får dessutom se hur jag mår då.

Nepp, glass var det! Hoppas ni mår bättre än vad jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback