Opepp

Ja.. fan. Jag har nog aldrig i mitt liv varit så opeppad på nåt som jag är på att jobba imorgon. Hade gjort (nästan) vad som helst för att slippa. Men herregud, jag ska jobba och punkt liksom. Men just nu känns det bara..blä typ. Det ligger nog lite att jag att har sent pass också och inte slutar förrän 17.30. Hoppas mina barn går hem innan..

Sen är planerna för kvällen att åka direkt hem och bara byta om till träningskläder. Sen drar jag till min käre broder och tar en powerwalk (löjligt ord tycker jag..) med honom. Han har såna grymma träningsspår hos honom. Sen skulle han köpa med sig lite käk hem som vi kan äta efter vi varit lite hurtiga.

Det blir bra.
Nu ska jag vara lite vuxen och kolla Nyheterna (läs vädret) och sen sova. Gårdagskvällen/natten var lite händelserik nämligen, så jag är lite trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback