Picknick och kubbspel

Nu var det ett tag sen jag skrev nåt här, har knappt varit inne på datorn alls.
Har varit på östkusten och firat midsommar, varit på Kolmården och lite så. Tänkte berätta mer och visa bilder en annan dag, kanske imorgon beroende på vädret.

I tisdags var jag och Ellinor på Where the action is här i Gbg. Sjukt kul!

Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag möter Ellinor på Backaplan för lite handling inför kvällen. Planerna är picknick och kubbspelande i Slottsskogen i fint sällskap. Kul!

Ja, jag skulle väl istortsett bara säga lite som så att..jaa, jag lever helt enkelt.
Hoppas ni mår bra.

Kommentarer
Pernilla säger:

Det gillas! Följer din blogg nu ju! Har saknat dig : )

2011-06-30 | 21:27:39
Bloggadress: http://Pernillaalgerod.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback