Tisdag som onsdag?

Hela dagen har känts (heter det så?) som en onsdag. Vilket är lite synd kan jag tycka. Jag vill ha helg så jag kan få åka hem till kusten och mor och far. Och mormor. Min älskade mormor.
Men nu är det ju inte onsdag utan tisdag. Vilket har inneburit som vanligt mitt favoritpass på Friskis, aldrig missa om inget jätteviktigt annat kommit i vägen.
Imorgon blir det först 8-16, sen hem och byta kläder, möta Ellinor i stan och kolla lite. Sen drar vi hem till henne så ska hon hjälpa mig att färga håret. Har inte råd med ett frisörbesök i nuläget, eller jag prioriterar det inte iaf.
Så det får bli så denna gången.

Nu ska jag lyssna på lite Coldplay innan det är dags att dejta kudden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback