En lördag i farten

Gårdagen var superbra. Började med, som jag tidigare skrev, en långpromenad innan frukost. Sen vid 11 åkte jag och Ellinor till Friskis och körde ett tufft medelpass, riktigt bra. Sen köpte vi glass och satte oss i solen och smaskade :)
Sen åkte vi hem och gjorde lunch, kycklingwok och avnjut den på Ellinors balkong i solen. Slappade lite tills vi på sen em/kväll åkte in till stan igen, åt "rullbandssushi" och sen gick vi på bio. Vi såg Black Swan, riktigt bra film! Enormt läskig, men grymt bra. Se den!

Dagen idag har inte varit jätteannorlunda än fm idag, fast idag blev det ingen glass efter träningen och sen åt vi lunch här istället. Lax med potatis och romsås blev det idag. Gottit. Ikväll ska vi till Konserthuset och se Mia Skäringer. Det ska bli riktigt roligt, hoppas det är bra. Återkommer imorgon med hur det var.

Nu ska jag börja göra i ordning mig inför kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback